نمی‌توان انکار کرد که سری آیفون ۱۳ با قرار گرفتن در صدر جدول فروش گوشی‌های هوشمند، موفقیت بزرگی داشته است.

آیفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فون‌آرنا، طبق گزارش‌ها، اپل انتظار چیزهای بزرگ‌تر و بهتری را از خط آینده آیفون ۱۴ دارد.

امسال اپل، آیفن ۱۴ خود را با صفحه ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ پلاس ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی را عرضه خواهد کرد.

اپل به وضوح خطوط بین مدل‌های پرو و غیرپرو امسال را تشدید می‌کند، زیرا اولی تراشه جدید A۱۶ Bionic را دریافت می‌کند در حالی که دومی در SoC A15 Bionic سال گذشته گیر کرده است. مدل‌های Pro گران‌تر دارای بریدگی‌های «i sideways» در بالای نمایشگر هستند، در حالی که مدل‌های غیرپرو همچنان همان بریدگی قدیمی را دارند.

در حالی که هر دو مدل پرو و غیرپرو به ۶ گیگابایت حافظه مجهز خواهند شد، مدل‌های غیرپرو با رم LPDDR4 عرضه می‌شوند در حالی که واحدهای Pro از اجزای رم سریع‌تر LPDDR5 بهره می‌برند. مدل‌های Pro همچنان با دوربین تله‌فوتو ارائه خواهند  شد که در مقایسه با دو لنز پشتی مدل‌های غیرپرو آیفون ۱۴، سه لنز در پشت به این تلفن‌ها می‌دهد.

ظاهرا اپل به تامین‌کنندگان گفته است که فروش اولیه سری آیفون ۱۴ بالاتر از سری آیفون ۱۳ خواهد بود. در حال حاضر، در زمانی از سال (ژوئیه-آگوست) هستیم که به دلیل معرفی آتی نسخه بعدی دستگاه که در ماه سپتامبر انجام می شود، فروش آیفون کاهش می‌یابد. در ژوئیه امسال، محموله‌های سری آیفون ۱۳ حدود ۳۳ درصد بیشتر از تعداد محموله‌های آیفون ۱۲ تحویل شده در همان زمان یک سال پیش بود که می‌تواند نشانه‌ای از افزایش تقاضا برای دستگاه باشد.

بیشتر بخوانید:

یک کارشناس فناوری اطلاعات اخیرا توییتی را منتشر کرده که در آن از اپل خواسته است تا از سری آیفون‌های ۲۰۲۲ در ۱۳ سپتامبر این سال رونمایی کند که به ما امکان می‌دهد، حدس بزنیم که پیش خریدها از ۱۶ سپتامبر با تاریخ انتشار ۲۳ سپتامبر آغاز می‌شود. این بسیار نزدیک به تاریخ رونمایی ۱۴ سپتامبر سال گذشته، تاریخ پیش‌سفارش ۱۷ سپتامبر و تاریخ انتشار ۲۴ سپتامبر است که ایالات متحده و بیش از ۳۰ کشور دیگر را پوشش می‌دهد.

آخرین اعداد نشان می‌دهد که آیفون ۱۳ محبوب‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بوده است. آیفون ۱۳ پرو مکس، برترین مدل سال ۲۰۲۱ اپل، در رتبه دوم قرار دارد.

کد خبر 690595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha